Subject: Kutse piiride kindlakstegemisele ja kättenäitamisele, Maatoiming nr 20240422767
From: Meelis Lõhmus <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 18 Nov 2024 15:44:28 +0200

Teostatakse Viljandi maakond, Viljandi vald, Valma küla, Keskuse 
tee(89901:001:1134) katastriüksuse jagamine. Teile kuulub piirnev 24145 
Valma-Väluste tee 89202:002:0025, katastriüksus. Ühisel piiril on 7 
ühist piiripunkti. Skeemil on ühised piiripunktid numbritega: 1, 6, 7, 
8, 9, 10, 11.

PIIRIDE KINDLAKSMÄÄRAMINE 1*

PÕHJUS:

24145 Valma-Väluste tee ja Kairi tee 2 katastriüksused on vormistatud 
omavahel kattesse

-- 
Lugupidamisega,
Meelis Lõhmus
GEOMEL OÜ
Paju tn 8, Võru, 65610
tel: 53912233
epost:[email-masked]

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.